Fredag!

Idag är det fredag här hos mig. Hos er också? Lustig händelse i morse när jag var på väg från parkeringen till bussen. En farbror kom springande och undrarde om jag var en av dem som skulle mötas där som skulle sommarjobba på Findus. Varför inte, tänkte jag? Men hejdade migi sista stund från att följa med honom till ett nytt sommarjobb.

I helgen ser jag fram emot att åka till min eviga hemmabana Axevalla och hälsa på mina prinsessor Blixtra och Lady. Pollux har tjatat sig till att få vara hos grannarna Leif och Pierre över helgen. Sist han var där sov han i deras sängar, övertalade Leif att steka ägg till honom och rymde sedan och fick bli hämtad hos en annan granne.

Nu är det fika!

Kommentarer
Postat av: Modern

javisst varför inte, du kunde tjänat storkovan, minst 30kr/timman. Underbara Pollux att han ska få vara hos så snälla grannar, så roligt för dom

Ha nu en riktigt mysig helg med dina prinsessor, hälsa min broder och hans familj.

2011-06-17 @ 12:02:30
Postat av: jennie

Kul att se dig igång med bloggen igen!!

Ha så kul när du hälsar på dina småttingar!

2011-06-19 @ 17:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback