Fredag! Och en liten hälsning till "Allan Lindskog"

Idag är det fredag och här kommer det att bli en spännande helg. Som sagt tidigare blir det Halmstad idag för att heja fram Warrawee Lizzy. Håller en tumme för Lina Renberg också (enligt min lekmannabedömning en av våra skickligaste montéryttare) som ska ut på banan, något som händer alldeles för sällan. Jag begriper inte varför inte tränare anlitar henne som ryttare i loppen oftare.

Det blev tyvärr en liten galopp för Kråkan Lejonhjärta i tisdags. Men han var väldigt söt i alla fall. Kråkan Lejonhjärta är lite lättskrämd så det är inte enkelt att vara kusk. Var inte ledsen för det, Niklas, vi är många som har kört galopp med Kråkungen. Bättre lycka nästa gång. Gitte letar förmodligen autolopp precis i denna stund. ;-)

Och så en liten hälsning till den person som kallar sig Allan Lindskog och som skriver hatbrev till oss - kul att du följer hemsidan www.stallrolfjohansson.se så noga och kommer ihåg varje ord som skrivits om stallet! Och vi blir smickrade av att du har sådant förtroende för Rolf som tränare och Pernilla som kusk att du spelar på våra hästar gång på gång. Tråkigt att du har så svårt att hantera spelförluster att du måste skicka hatbrev. Du kanske borde försöka dra ner lite på spelandet? Det finns en stödtelefon för personer som har problem med sitt spelande;

"Spelar du för mycket?
Ring stödlinjen 020-81 91 00"

Kommentarer
Postat av: Modern

hatbrev, ja säger då det, har man förlorat verklighetsanknytning då eller

Ni är alla så duktiga

så roligt att du skriver här

Postat av: Oskar Svanberg

Jag har samma problem med den där Allan. Verkligen en sjuk människa, man kan vinna hur många lopp som helst utan att han säger ett knyst, sen görs något som är fel i hans ögon och han skickar något sjukt hatbrev. Försök att skratta åt det.

Svar: Allan blev alldeles tyst efter att jag svarat honom. Lite tråkigt. Jag saknar att svara Allan. Nej, skämt åsido så undrar man ju hur det står till hos den personen. Hoppas du har sluppit honom ett tag. Ni får ta hans uppmärksamhet som en bekräftelse på att ni är tillräckligt duktiga för att han ska bry sig.
Annette Johansson

2011-08-28 @ 08:03:55
URL: http://www.oskarsvanberg.se
Postat av: Magdalena

Hej!

Nu är jag den nya personen att blir förföljd av denna idiot! Allan Lindskog!! Han vill att jag byter tränare på min egen älskade häst!!!

Skönt dock att se att det inte bara jag som är drabbad utan att även flera berättar om det!

Stå på ER!! Det är han som är sjuk i huvudet!

Mvh Magdalena Ulriksson Siminski/Sundbyholmstravet

Svar: Stackars dig. Även om man vet att han bara är knasig så blir man ju ledsen. Ta det som en bekräftelse på att hästen och tränaren är duktiga, annars hade han inte brytt sig.
Annette Johansson

2011-10-23 @ 20:28:56
URL: http://simwim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback