Måndag

I helgen har jag testat en ny grej som visade sig riktigt bra. Jag satt still! Idag har jag faktiskt inte träningsvärk någonstans. Det är en ny behaglig känsla. Tack för all hjälp på gården Frida, Jennie, Jonas, Ulrika, Natalie, Bertil, Hille och Mamma. Och tack Camilla för att du satte ner mig vid bokföringen!

No Lesions är sur idag. Hon är den sista som nu skiljs från fölen. Det är inte uppskattat att stå inne när fölen är kvar ute. Hon ville låna telefonen igår och ringa hem till familjen Löhr och klaga. Fölen fick Säby Chili Pepper som dadda istället. Vi provade med Knodden först, men det gick inte speciellt bra eftersom han tror att han är hingst ännu. Ja, han är efter Giant Chill...


Kommentarer
Postat av: Camilla O

Visst känns det skönt när det är över? Som att banka huvet i en vägg, typ? Nu ska jag bara få tummen loss och lära mig bokföringsprogrammet. Får börja med att skriva ut manualen som är på en million sidor. Med en bläckstråleskrivare med patroner som kostar skjortan......

2009-03-10 @ 08:59:57
Postat av: Nathalie

Vi har också en liten pålle i skolstallet som är efter Giant Chill:)

2009-03-10 @ 18:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback