Dolda kameran?

Alltså. Jag undrar om mina osteopater driver med mig ibland? Det senaste påhittet är att jag ska ligga på en spikmatta!

Det började med en rent livsfarlig balansplatta som jag kommer bryta fotlederna på vilken dag som helst. Sen dök det upp en ställning som jag ska klättra omkring i för att sträcka ut ryggen. (Den är jättebra att hänga tvätt på för övrigt.) Sen var det dags för ginseng med en smak som kan väcka döda. När jag överlevt det, dök det upp nyponpulver som var rent omöjligt att lösa upp i vätska så jag plågar i mig den i någon vedervärdig sörja varje morgon.

Nåja. Nu är jag ju betydligt bättre i ryggen och migränen verkar ha försvunnit (peppar, peppar) så jag fortsätter väl att göra som de säger då.

Spikmatta var det ja...

Kommentarer
Postat av: Lines

Finns det nåt som INTE går att lura i dig?

2009-01-29 @ 22:46:06
Postat av: Annette

Men du! Den var HUR skön som helst!



Ont som innih-lv... första minuterna men sen domnade hela kroppen bort. Jag trodde jag skulle svimma. Idag är jag inte lika stel som förut. Jag är helnöjd.

2009-01-30 @ 09:52:51
Postat av: mamman

allså tcker de verkar praktiskt :klättra i

: hänga tvätt på

kan du inte skura mattor på spikmattan oxå.....

2009-01-31 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback