Madicken såld

I lördags såldes den hos mig inackorderade Saved From Above (Madicken) på Kriterieauktion i Stockholm. Köpare var Krister Jakobsson i Bollnäs.

Var en duktig flicka nu, Madicken.

Det var en rolig resa till Solvalla. Tack så rysligt mycket Jesper och Lena för all hjälp och rum till både människor och häst. Jag råkade visst glömma plånbok, jacka, batteriladdare och lite saker i duschen hos er... Men jag själv kom hem till slut i vart fall!

Och tack Peter som öppnade kliniken kl halv sju på söndag morgon för att fixa min nacke.

Kommentarer
Postat av: mamman

men kära dotter bli nu inte för lik mamman

att glömma dessa viktiga saker, så attans föragligt

huvudsaken att du kom hem helskinnad

och din lillasyster det var ju så rart av henne

2008-10-07 @ 00:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback