Söndag kväll

Dags att ladda om batterierna. Imorgon är det måndag igen.

I helgen har vi haft alltid lika välkommet besök av familjen Löhr från Sigtuna. Och för en gångs skull var det sol och vindstilla. Minns inte när det hände sist...

Jag har fått fin hjälp i stallet under helgen av Emma och Erika. Så fint med assistans. Blixtra och Golietta tömkörda, Maui och Goliat ridna, Besten snabbjobb på lördag och skrittad idag plus behandling av Peter på lördagen (tack, Peter) och laserbehandling idag och Knodden longerad igår och körd idag. Inte illa.

Nästa vecka ska vi börja dränera runt ligghallarna. Håll tummarna för att det går så enkelt som jag har tänkt mig!

På återhörande.

/A

Kommentarer
Postat av: Lindah

Dränera Åh!!!! Jag minns när vi gjorde det. av allt vi har gjort på vår lilla gård så var dräneringen det allra bästa, jag log i flera år var gång jag såg torra grusade hagar :-)

2008-03-10 @ 14:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback