Om karaktär

Om karaktär

Jag kan verkligen inte låta bli. Igår var jag ute och körde Goal Cruiser igen, trots att jag har bestämt att jag inte ska fortsätta träna honom. (För nytillkomna: Han blir halt varje gång han är kvalklar.) Han är ju så fin. Det gick inte att ta miste på att hästen tyckte att det var hur roligt som helst. Vi började med longering och böjprov för att kolla läget med gamlingen. Han bockade och bråkade som en unghäst och försökte verkligen sparka mig en gång. Som ni ser på bilden hade jag ingen slagrem. Det var dumt. Det höll på att gå riktigt illa eftersom han gjorde likadant i vagnen. :-) Men med Guds försyn klarade vi oss utan någon krasch.

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: mamman

Gör inte så, köra utan slagrem på den hästen
tänk på morsans nerver och Mickes

Postat av: L.

:) han ser ju lugn ut på bilden iaf, men skenet kanske bedrar...?

2008-03-21 @ 09:52:39
URL: http://linarenberg.blogg.se
Postat av: Jvk

vi körde också häst och vagn igår....=)

han va´ lugn och fin ..allt gick bra.

2008-03-22 @ 08:58:49
Postat av: A

Morsan: Lite spänning måste man ju ha i livet.

Lina: Just när bilden togs var han lugn. :-)

Jeppe: Strålande! Vad roligt.

2008-03-22 @ 10:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback