Rapport från Kalmarresan

Besten var mycket duktig igår och blev 5:a på tiden 1.17,5 trots besvärliga trafikproblem under loppet med hästar som både trängdes och stannade framför honom. Vi är verkligen nöjda och glada och letar nya lopp.

Jag tror Besten kände igen sig på Kalmartravet, där han tränats i flera år. Jag var på vippen att tappa honom på stallbacken när jag gick med honom före loppet. Han var väldigt laddad och gick liksom ett lopp med mig i grimskaft nere på stallbacken före det riktiga loppet. Haha. 

Det var flera som kände igen Besten också. Både uppfödare och tidigare ägare kom och hälsade på sin "Pelle" som de kallar honom. Det var trevligt.

Men det var lååångt till Kalmar. Vi var hemma mitt i natten och idag är det segt här. Vi (Lina, Frida och jag) ska snart packa in Wannabe och Knodden och åka till Jägers för ett snabbjobb. Idag ska vi prova Wannabe under sadel.


Kommentarer
Postat av: mamman

roligt de gick bra ha en fin dag

Postat av: Mia

Jag har utmanat dig! Kolla min blogg.

2008-06-28 @ 21:14:31
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback