B-loppsrapport

Idag har Best In West startat i b-lopp på Jägersro. Jag fick någon slags hjärnstillestånd och lät bli att ta på honom senskydden (eftersom jag tog av honom framskorna, så behöver  han säkert inte senskydden, tänkte jag) och det var inte särskilt smart. Han slog sig på en skena från start och galopperade. Jag får ta på mig det. Efter galoppen pinnade han runt på 16,5 i 2 000 meter, sa kusken (Niklas Lindblad) som var riktigt nöjd med hästen. Besten blev väldigt ivrig från start men uppförde sig helt perfekt både före och efter loppet. Vi är så nöjda med honom och anmäler igen om två veckor ungefär. Nu går han i hagen tillsammans med Knodden och har det gott.


Kommentarer
Postat av: mamman

du har gjort ett bra jobb me honom, ja e stolt över dig och de där man inte ska säga Ly.. T...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback