Rapport från advokatkursen

Nu sitter jag på en Fågelbrohus konferensanläggning på Värmdö. Här är strålande vacker omgivning , utsökta måltider, trevligt sällskap och en inspirerande kurs. Jag är mycket nöjd. Igår lyssnade vi bland annat på ett föredarg av advokaten Thomas Bodström angående etiska frågor för en offentlig försvarare. Ikväll kommer författaren Theodor Kallifatides (en av mina absoluta favoritförfattare) för att tala om kulturella skillnader. Det ser jag verkligen fram emot.

Men.

Jag längtar hem.


Kommentarer
Postat av: mamman

snart har veckan gåttoch du är hemma hos dina igen
så intressant att lyssna på dessa föredragare
passa på att njut av omgivnngen och lite vila för ryggen

Postat av: Carolina

Borta bra men hemma bäst ;-)

2008-02-01 @ 08:18:09
URL: http://canbar.blogg.se
Postat av: Lill Pangerl

Hej igen,
Gud så vackert du bor, har surfat runt lite, å vad duktig du o din snickare till sambo är. Hoppas ni får fram ena riktiga racers så du får lite lön för mödan. Kram kram ha det så gott, vi hörs.
P.s. Kattungarna är ju bedårande. Har inga hundar längre utan försöker hitta mig några katter som kanske klarar sig lite bättre på dagarna än en hund. Stor sorg för mig att inte ha något djur hemma, människan är ju en stor egoist.

2008-02-01 @ 13:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback