Veckans katastrof

Jag har börjat vänja mig vid att det är minst en katastrof i veckan i mitt liv. Denna veckans katastrof var morgonens jordbävning. Jag stod i stallet när allt började röra sig och ett högt buller hördes. När det började knaka i takstolarna sprang jag ut på gårdsplan. Min första tanke var att stämma Sydsten som har ett stenbrott någon km från mig - nu fick det vara nog med sprängningar, tänkte jag. Men sen läste jag om skalvet i Sydsvenskan och insåg att jag befann mig några kilometer från skalvets centrum.

Kommentarer
Postat av: Jvk

Jordbävning!!!!!?



nej grannens hästar (ca 20 st) galloperade utanför sovromsföntret.ut i rengvet istället för ner i källaren..

2008-12-17 @ 09:03:20
Postat av: A

Haha, kör ni också med lösdrift där uppe?

2008-12-17 @ 09:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback