En epok är slut

Idag har Klarabella Pellini lämnat oss. Tack för allt, Klarafina.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra att hon fick vara med dig de sista åren. Hon hade det riktigt bra, den stora klunsan. :)

Postat av: Annette

Ja. Hon hade sin finaste Betty Boop-frisyr sista tiden. Så kommer jag alltid minnas henne.

2008-12-18 @ 17:51:39
Postat av: Mia

Lilla Klarabella, men man får tänka på det man gett dem...

2008-12-18 @ 20:16:33
URL: http://kattenslilla.blogg.se/
Postat av: Jennie

Lilla Klara, nu har hon det bra på de gröna ängarna, och så sparar vi våra röster i hagen.. (if you know what i mean.)

Hoppas att allt gick bra för er.

Kramiz

2008-12-19 @ 07:25:09
Postat av: Carolina

Nä, vad sorgligt!!!

2008-12-19 @ 09:51:45
URL: http://canbar.blogg.se/
Postat av: A

Jennie: Ja, hon hörde inte särskilt bra mot slutet. Alltid stod hon kvar längst upp i hagen när alla de andra kom ner till grinden. Sen såg hon alltid lika förvånad ut när hon plötsligt insåg att hon var ensam.

2008-12-19 @ 09:55:53
Postat av: Carolrita

Tråkigt:) men så är det ibland. Jag tänker ofta på min gamla Best Crown-märr när det poppar upp äldre märrar. Men du har ju haft Klara längre än vad jag haft denna goa märren. En snällare märr hittar man inte....Inte om man ska jämföra henne med min Michigan-märr (nåja, hon blir bara bättre o bättre med åren pga sitt tragiska förflutet):)



Allt bra med ungen?

2008-12-19 @ 12:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback