På väg till jobbet

På väg till jobbet

Så här ser det ut på min väg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: mamman

så vackert det blommar, är det "böcker" träden
eler hur sägar man ? Bokar, kanske bokträd nä va konstigt det blir

Postat av: Djurjouren

JAAAAAA, Anette uppdaterade sin blogg!!!!Det är inget kul när du inte gör det *surar*

2008-04-01 @ 21:46:21
URL: http://www.djurjouren.se
Postat av: Annette

Morsan: Guuud, vad pinsam du är! ;-) Skärp dig.

Linda: Kul att bloggen är uppskattad. Jag vill inte trötta ut er med inlägg om lera och blåst. Imorse ville din häst inte gå ut för det regnade. Hon tvärstannade och vände in igen. Hon är för rar.

2008-04-02 @ 09:28:29
Postat av: Djurjouren

Vi gillar att läsa om lera och blåt som drabbar andra :-) . Sitter
ii min varma goa soffa och föreställer mig hur du kurar mot vinden. då känns liksom MIN lera och blåst inte så hemsk :-)

2008-04-02 @ 12:55:16
Postat av: Mehl

Jag gillar också dina inlägg,så skriv mycket.Själv har jag inget liv ;-))

2008-04-02 @ 15:35:02
Postat av: mamman

ja jag lovar försöka skärpa mig..men..är det träden som heter bok då?

2008-04-03 @ 10:03:07
URL: http://www.nogg.se/lenasdjur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback