Lägesrapport

Igår skulle de båda damerna med Quick Pay i blodet avmaskas och verkas. De går tillsamamns på en lösdrift och jag fångar dem inte särskilt ofta utan klappar bara på dem lite när de får mat. De är lite förvildade, kan man säga.

Det tog mig 4 timmar och 10 minuter att verka
I Love Maui. 4 timmar att fånga henne och 10 minuter att verka henne! Det slutade med att jag fick ordna med hagarna så att Maui kunde gå lös med in i stallet bakom rumpan på Klarabella. Herregud...

Jag kan inte lämna några direktrapporter från Jägersrotävlingarna i lördags. Hela lördagen försvann för mig pga migrän så jag missade tävlingarna och framförallt - julmarknaden. Nya tag nästa V75-dag på Jägers som är den 22 december!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Visst är det kul m. "knäppa" djur. Påminner mig om våran dåtida fölmärr,när hon hade fått föl nr 2 så fick vi inte tag i henne på en månad när vi hade släppt dom på bete o fölisen trodde att folk var någonting väldigt farligt...fy tusan vad jag svor över henne då.//M

2007-11-26 @ 17:36:58
Postat av: mamman

stackars dumma huvvevärk jag såg tävlingarna på TV
på sjukhuset duktig den där sussanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback