Fredag igen.

Så var det helg igen. Idag är det halvdag här på jobbet så jag hinner köra 1-åringen i ljus för en gångs skull. Han börja få bra mörkerseende nu.

Jag är gräsänka denna helgen eftersom Micke är på jodo-EM i Paris. Men jag har sällskap av brorsan så jag är inte helt övergiven. Undrar vad jag ska hitta på för något skoj? Jo, jag vet! Jag gör det roligaste jag vet - tränar häst! Och om jag har tur kan jag övertala brorsan att...

Bygga stall, bygga stall, bygga stall!

Ha en bra Allhelgonahelg alla!

Kommentarer
Postat av: Lasse (Tetrick)

Hej där!

Halvdag? Luxury....;-)
Här blir det väldigt slappt, jag känner mig helt färdig i både kropp och själ. Några långpromenader, slappande framför V75 sändningen, samt ett barnkalas står på programmet. Givetvis så får födelsedagsbarnet Moa en bilderbok med hästar signerad mästaren Einar Andersson.

ha en underbar helg!

2007-11-02 @ 17:52:51
Postat av: Skaune

Hejsan!
Skaune ska minsann rida hubertusjakt och hopptävla. Det kanske kan bli lite träning av travhästarna också på söndag om jag orkar efter helgens övriga ridhäststrapatser.
Visst är det roligt med hästar!

2007-11-02 @ 18:27:14
Postat av: Annette

Äh, det blev ingen halvdag... Men det var ju uppiggande att tro att det skulle bli halvdag på förmiddagen. :-)

Vilken bra present! Hoppas Moa uppskattar den.

Skaune: Det är fint att någon bryr sig om ridhästarna också. Fint av dig.

Jag lurade på att passa på att åka och köpa en häst hos Lutfi i helgen, nu när sambon är bortrest. Jag tänkte att Micke skulle nog inte märka om det var en brun häst mer i hagen på måndag. Men det sprack när jag såg på travsport.se att märren hade stor bläs över hela huvudet. Den hade han nog märkt så jag får avstå. Nu ska jag kolla på film istället. Zodiac. Den är nog lite läskig.

2007-11-02 @ 19:15:05
Postat av: mamman

du kan ju ut och spöka, jag menar... du och jag vi behöver ju inte ens klä ut oss
klappa alla djuren från mig
och hälsa storebror att han är för gammal för bus eller godis

2007-11-02 @ 19:37:25
Postat av: Lolita Loco

Blogga på NYA bloggen...?

Postat av: A

Anna: Jag måste göra färdigt hela hemsidan innan jag börjar använda den nya bloggen, tänkte jag.

2007-11-02 @ 22:22:50
Postat av: Skaune

Jag är hela tiden mycket kluven mellan rid- och travsidan. Möjlig är det också att det blir för mycket ridning av travhästarna. Jag ska se om jag inte vågar köra det galna men goa stoet lite i stället för att alltid rida henne.

Vad kul det låter med en ny häst!

2007-11-02 @ 22:45:58
Postat av: Lasse (Tetrick)

Vad är det jag hör om ny hemsida och ny blogg?
www.byggastall.se?

Tell us, tell us, tell us, Jordeeen...:-)

2007-11-03 @ 10:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback