Tillbaka på Campen

Efter många mil i Passaten de senaste dagarna är jag tillbaka på Camp Ajoma - Annette Johansson Och Mikael Almeblad :-). I går var brorsan Roger och jag på Mantorp och hejade på Dean Dream som gjorde en godkänd insats och blev femma på en bra tid över lång distans. Grattis Mia och Anders! Idag åkte vi vidare till Kungshamn, där Roger bor, och sedan körde jag vidare hem till södern. Det blev många mil och det var skönt att komma hem och se att allt är väl med de båda gräsmularna ute i hagen.  

Grattis la Familia till stofölet efter Scarlet Knight - No Lesions!  

Och ett sent grattis till Alby till hingstfölet efter Enjoy Lavec - Gwendolyn!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, jag vill oxå ha hästarna ute dygnet runt. Igår regnade det (och snöade på kvällen) så att de bara var ute i ca 3 timmar innan de hade frossa och fick gå in. Suck! Hoppas att vädret skärper till sig snart...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback