Snart helg

Helgens projekt:

- Mer staket. Betet är snart slut där det är hägnat nu. Tur att jag har köpt vinterns hösilage redan, så jag kan börja     
  stödfodra när det behövs.
- Mäta upp plattan till stallet och göra klart ritningarna.
- Sanera huset. :-) Väldigt vad svårt det är att få tiden att räcka till att hålla ordning inomhus när man bor på gård!

Och så skulle jag helst varit till Jägersro med båda pållarna imorgon. Vi skulle få sällskap på banan av en annan amatör. Men nu krånglar Passaten igen, så det blir nog inte av. Dumma Passat.

Kanske kommer Flora och hälsar på med mamma och pappa, grannar som också är i stallbyggartagen.

Igår var jag och Wannabe ute och provade grusvägarna runtomkring. Det gick fint.




Kommentarer
Postat av: Carolina

Härligt att vi kan bidra med lite inspiration. Pållarna kommer i lite andra hand just nu, men som jag snart ska blogga om så startar Chico på tisdag. Igår regnade det så jag tänkte att jag kanske kan ut och köra Snärtingen ikväll om jag hinner. Lars har fått skumpa runt gården med honom, jag tror inte att min mage mår så bra av det nämligen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback