Måndag

Tillbaka på jobbet.

Helgen har gått åt till att sätta mera staket och ordna med hästarna. Bland annat har Goliat har fått nya skor. Vet inte om det blev så bra, han kändes lite tassig, men jag låter de sitta tills jag har provat på banan. Förhoppningsvis kan vi åka in till Jägersro för första gången på onsdag, när vi är lediga.

I går var jag och besökte grannar som också har travhästar. Det var verkligen trevligt. Roligt med fler travhästar i närheten. Där fick jag veta att det finns en granngård med travbana som man möjligen kan få träna på. På hemvägen hittade jag dessutom en grusväg som gick hela vägen hem till oss, så jag kommer att kunna köra dit. Det var 5 km.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad bra om du kan träna på den där banan! Det låter ju super! Nu har det äntligen blivit sommar här. Jag ska snart uppdatera min blogg med lite bilder på husbygget och unghästarna som jag tog igår. Nu är det äntligen kväll på jobbet snart (och nedräkningen har börjat, mindre än tre veckor tills jag går hem).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback