Mjölksyretest

Goliat har fått burkar med något mirakelpulver av den förhoppningsfulla La Familia i Skråmsta. Jag är skeptisk. Men, jag petar i honom det där pulvret och hoppas att det ska verka på utlovat sätt; minska mjölksyran.

Nu ska Åsa och Rune testa det där pulvret med sin nyinförskaffade fantastiska apparat mjölksyremätaren. Med den ska man kunna jämföra hästen utan pulver med hästen med pulver.

Jag ser med spänning fram emot att få del av resultatet. Själv vet jag ju redan att det där potatismjölet som man säljer dyrt i små burkar inte kommer att ge något resultat - så är det bara. Sådana där mirakelpulver har ju aldrig någon effekt, det finns inga genvägar. Jag återkommer med rapporter som visar att jag har rätt. Det ska bli så roligt att tråka PL (idékläckaren) för detta.

Och, jag ger mig aldrig hur fel jag än har...


Kommentarer
Postat av: Carolina

Spännande! Vi väntar på rapport!

Kul med uppfödarpremien oxå, ett snabbt överslag säger mig även att du fick 100 % mer i uppfödarpremie eftersom du hade Wannabee i träning. Trevlig helg!!

2007-02-16 @ 14:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback