Catchless Pellini

Catchless Pellini http://www.travsport.se/shestinfo?kommando=hestResultat&hestId=553502 tog sin första seger - jag räknar med att det blir fler - på Solvalla i onsdags. Grattis Stall Pellini och Team Norman!

Och tack Catchless, för en god match. Jag har än idag ont i två fingrar på högerhanden efter våra duster den första tiden under inkörningen. Inte bara en - utan TVÅ gånger - lyckades du bränna upp insidan av mina händer när du försökte komma loss och jag vägrade släppa linan. Sent ska man lära sig att alltid ha handskar...

Hon blev inkörd i vart fall och efter några månader körde vi ifrån tvååringarna på banan; kapaciteten var det inget fel på! Nu har det tydligen blivit tävlingshäst av henne också. Bra jobbat Normans!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad mycket roliga bilder! (du har en kommentar i min blogg med)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback