Friday

Idag har min fredag börjat med en tupplur hos Osteopat-Ola. Jag somnar jämt på behandlingsbänken. Ola säger att jag måste vila för att bli helt bra i ryggen. Vad är vila? Kan man köpa det på Apoteket?

I helgen ska jag hämta nya stjärnan Best In West. Bilder kommer.

Och laga staket. Igår när vi kom hem stod både Goliat och Knodden (som annars går i en annan hage) och de två småflickorna inträngda i en och samma ligghall. Där stod de och myste lugnt och fint, inga skador och alla var sams. Men jag tror nog ändå att hingst går i sin hage och sto går i sin hage i fortsättningen. De såg för roliga ut inträngda i den pyttelilla ligghallen.

Ha en god andra advent alla!


Kommentarer
Postat av: Marlene

Åhhh så skönt med behandling.....
Spännande med hästen,ja den nya alltså.

Här har vi mockat ur hagarna med traktorn,trodde att märrarna skulle springa "till skogs" uttav rädsla....nähä då,skulle promt stå bakom traktorn o kolla,annars är dom livrädda för våran vita långhåriga katt när han sitter i buskarna o lurar på möss.

Trevlig helg på dig!

2007-12-07 @ 17:22:04
Postat av: L.

Spännande o se din nya pålle då! :D

Postat av: Lasse

Lite sent släntrar jag in här och önskar er en bra vecka. Själv ska jag snart påbörja min hos tandläkaren! Sedan kan det bara bli bättre, eller hur? ;-)

Ha det gott och kör försiktigt!

2007-12-10 @ 06:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback