Lägesrapport

Nu är Knodden frysmärkt, så nu är han en färdig travhäst. Han var så duktig. Vi blev tvungna att åka genom halva Småland för att få detta gjort. Han är nog inte så liten ändå, han var inte mindre än någon annan av ettåringarna där.

Wannabe och Goliat gick jobb på Axevalla i måndags. Känns bra. De gjorde det de skulle och uppförde sig exemplariskt båda två. Wannabe går ett nytt jobb i backen hemma idag och Goliat får gå imorgon om han känns bra.

Klarabella är kvar i Hallsberg hos Silver Pine.

I helgen reser jag norrut till Åsa och Rune i Bollnäs. På vägen ska jag hälsa på lillasyster och Jeppe & Lena i Sigtuna och titta på ett fölsto i Uppsala.

Idag regnar det i denna gudsförgätna håla.

Kommentarer
Postat av: Mia

Du glömmer väl inte mig? :)

Postat av: Annette

Mia: Skulle jag aldrig göra. Jag har planer på att visitera dina stjärnor på söndag eftemiddag. Jag ringer! Lycka till med Tosca och Dina idag. Jag håller tummarna!

2007-04-21 @ 08:23:11
Postat av: Carolina

Blir spännande att höra vad du tycker om fölmärrn...

2007-04-22 @ 10:25:05
URL: http://canbar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback